søndag 3. juli 2011

Veteran NM landeveissykling



NM for veteraner gikk i år i Halden.





Løypen var flat og enkel med en hard kneik inn i mål. Det meste burde passe for en ok plassering for meg, men med sykdom de siste to ukene og med en kanskje bare 90% frisk kropp ble siste kneiken for hard. Da han forran meg måtte ned i asfalten og forårsaket bråstopp for meg i bunnen av bakken ble det for tøft for meg denne gangen. Klarte å kjøre meg opp til en mindre tetgruppe, men kreftene var slutt idet den egentlige spurten skulle starte opp siste bakken. Da løpets uvikling gikk nettopp slik jeg håpet og 10. plass er min dårligste i slik sammenheng, må man vel innrømme at dette var skuffende.



Dronningen av NM 2011 ble i år som tidligere Sissel Vien som gjorde rent bord i overlegen stil.





Håper på nye muligheter for å lære disse 40 år gamle gubbene en lekse fremover.

Ingen kommentarer: